Tjänster
Tjänstkonceptet från WITTENSTEIN är också en ny milstolpe inom leverans av tjänster. Vi finns här för dig, från konceptstadiet och genom hela applikationens livscykel.
WITTENSTEIN Service Portal
Hitta produktspecifik information och kontaktpersoner eller fråga efter ersättningsprodukter, inspektioner och reparationer.
1. Planering
2. Installation
3. Underhåll
4. Utbildning
Kundanpassade reparationer
Vår erfarenhet är din fördel
Vårt erfarna WITTENSTEIN-kundsupportteam garanterar snabba reparationer av högsta kvalitet och precision – med korta ledtider och intensiv support. Dessutom finns olika mätningar, materialanalyser och inspektioner av skick tillgängliga. Du kan räkna med korta svarstider, obyråkratisk behandling och individuell support.
Fördelarna för dig: våra individuella reparationsavtal
Tack vare en rättvis prisstruktur för vår service kan vi garantera dig en högre transparens kring priserna. Tack vare kortare reparationstider, förbättrad kommunikation och standardiserade serviceprocesser kan du planera mer effektivt och sänka kostnaderna.
Urval från vår portfölj
- Grundläggande kontroll inkl. servicerapport
- Nödkontroll
- Nödreparation
- Individuellt serviceavtal
- Analyser av statuskontroll
- Individuell serviceutbildning
- Installationstjänst
- Upphämtnings- och returtjänst
- Gratis expertkassering vid behov
Dra nytta av vår nödreparation och nödkontroll och spara värdefull tid – kontakta oss!
Kurser med individuell serviceutbildning
Vill du utveckla egna kunskaper och utföra reparationerna själv? Kontakta oss och dra nytta av våra utbildningserbjudanden.
Returleveranserna är så enkla de kan vara
Vill du skicka tillbaka din produkt direkt till oss? Vänligen använd WITTENSTEIN Service Portal.